دورود شهر من
وبی برای دورودی ها
سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:مسولیين شهردار ی, :: 13:48 :: نويسنده : Hamed
بازهم با بی كفايتی مسولين لرستان چك بازيكنان گهر پاس نشد

ادامه مطلب ...
دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:8, :: 13:56 :: نويسنده : Hamed
تصاوير زير تصاويری از روستای تی شهرستان دورود پايتخت طبيعت ايران است تقديم به شما منبع سايت روستای تی teevillage.mihanblog.com باتشكر عباس سالاروند
20 شهريور 1391برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : Hamed
20 شهريور 1391برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : Hamed

20 شهريور 1391برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : Hamed
20 شهريور 1391برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : Hamed

20 شهريور 1391برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : Hamed

20 شهريور 1391برچسب:, :: 13:46 :: نويسنده : Hamed
 
 

صفحه مخصوص هواداران گهر دورود در فیس بوک:

http://www.facebook.com/GaharDouroudLorestan

خبرگزاری ایسنا: سرپرست تیم فوتبال گهر دورود از بازی‏های سیاسی که منجر شده گهر در استان لرستان بازی نکند انتقاد کرد.
محمد یاراحمدی با تاکید بر این که بازی‏های گهر باید در لرستان برگزار شود، افزود: برنامه داریم تا آماده شدن ورزشگاه تختی دورود بازی‏های خانگی تیم در خرم‏آباد برگزار شود.
وی تصریح کرد: ذهنیت بدی توسط عده‌ای بین برخی مردم دورود ایجاد شده که اگر تیم به خرم‏آباد برود دیگر به دورود برنمی‏گردد که این به هیچ وجه صحت ندارد و هر زمانی که دورود آماده میزبانی باشد، بازی‏ها در این شهر برگزار می‏شود.
یاراحمدی با بیان این که به احتمال زیاد بازی بعدی خانگی گهر با نفت تهران در ورزشگاه تختی خرم‏آباد برگزار می‏شود، یادآور شد: این ورزشگاه در حال بازسازی است و به مراتب از ورزشگاه دستغیب شیراز بهتر است؛ ما استادیوم انقلاب کرج را به عنوان ورزشگاه اصلی معرفی کرده‏ایم و پس از بازدید نمایندگا AFC، می‌توانیم در استان خودمان بازی کنیم.
سرپرست گهر دورود خاطر نشان کرد: کارشناسان AFC چهاردهم شهریور به ایران می‏آیند و از امکانات تیم‏های پیکان قزوین، آلومینیوم هرمزگان، صبای قم و گهر بازدید می‏کنند که ما در حال حاضر مشکلی نداریم و امید می‎رود پس از این‏که امکانات ما در کرج تایید شد و امتیازی از کشورمان کم نشد، می‎توانیم در لرستان بازی کنیم.
وی با بیان این که هیأت مدیره گهر به سبب کمبود وقت عوض نشدند و همان هیأت مدیره فصل قبل هستند، عنوان کرد: چون این کار زمان‏بَر بود و حداقل عوض شدن آن یک ماه طول می‏کشید ترجیح دادیم همان هیأت مدیره فصل قبل را اعلام کنیم و دفتر باشگاه هم با کمک آقای هاشمی در کرج راه‌اندازی شده و مشکلی از این بابت هم وجود ندارد.
یاراحمدی تاکید کرد: باز هم می‏گویم اگر بازی‎ها در استان لرستان برگزار شود، به نفع ماست و خرم‏آباد یا دورود فرقی نمی‏کند. چون دلم می‏سوزد این‏ها را می‎گویم و بدون شک هر کسی اهل ورزش باشد، با برگزاری مسابقات در خرم‏آباد تا آماده شدن ورزشگاه دورود موافق است؛ اگر بازی‏ها در استان خودمان باشد گهر نتایج به مراتب بهتری می‏گیرد و داوران به راحتی حق ما را نمی‏خورند.

تیم فوتبال گهر دورود در بازی تدارکاتی مقابل سنگ آهن بافق که خود را برای حضور در لیگ یک آماده می کند به تساوی یک- یک رسید. گل تیم سنگ آهن بافق توسط ˈمحمد فعالیˈ در دقیقه 34 و گل تیم گهر زاگرس هم توسط ˈمجید باجلانˈ در دقیقه 75 به ثمر رسید.

شایان ذکر است دورودی ها در این بازی مهمان سنگ آهن بودند و تمام هزینه رفت و آمد و اقامت تیم از سوی میزبان (سنگ آهن) پرداخت شد، سرمربی این تیم یزدی بر عهده فیروز کریمی می باشد.

پس از این بازی، سرمربی تیم گهر دورود گفت: اگر بنا باشد که بحران مالی داشته باشیم، از حجمایت هواداران هم محروم باشیم و مدیریت غیر فوتبالی باشگاه هم هر روز مشکلاتی ایجاد کند، این خلاف منطق و اصول خواهد بود که انتشار داشته باشیم گهر در لیگ برتر بماند! ما تاکنون هم با غیرت بچه ها و همت همه بازیکنان و عوامل فنی نتایجی بهتر از حد انتظار گرفته اینم.

مهدی تارتار گفت: به هر قیمتی شده باید از حالا بازی های خانگی مان در لرستان برگزار شود تا از امتیاز میزبانی بهره مند شویم.

تارتار گفت: روزی که من تصمیم گرفتم هدایت گهر را برعهده بگیرم روی این تیم به عنوان تیمی پرهوادار حساب کردم، اما حالا می بینیم بازی های گهر غریبانه تر از هر تیم کم هواداری برگزار می شود، حالا درحالی که ما میلیون ها هوادار داریم اما از حمایت آن ها سودی به ما نمی رسد.

وی افزود: باز هم وعده می دهند که ورزشگاه دورود تا نیمه آبان می رسد، ما تا آن موقع بازی های حساسی داریم و امتیازات حساسی را از دست خواهیم داد، در شرایطی که بسیاری تیم ها در استادیوم هایی غیر استاندارد حق بازی دارند ما هم در خرم آباد ورزشگاهی داریم که بشود بازی ها موقت در آن برگزار شود و تیم تنها نباشد و بتواند حداقل از حمایت تماشاگران بهره مند شود.


 

یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:تبعيض گهر دورود خرم اباد مسولين, :: 14:1 :: نويسنده : Hamed
ما چه كار كنيم از بس اين مسولين لرستانی بين شهرهای استان تبعيض می گذارند

ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:تله زنگ ازنادر, :: 11:50 :: نويسنده : Hamed
تا حالا دورود اومديد؟

ادامه مطلب ...
یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:گهر پيكان, :: 10:13 :: نويسنده : Hamed
بازرسان afc امكانات تيم دورودی در كرج را پسنديدند

ادامه مطلب ...
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 22:9 :: نويسنده : Hamed
اخرين خبر ها از بازسازی استاديوم دورود

ادامه مطلب ...
شنبه 18 شهريور 1391برچسب:, :: 20:56 :: نويسنده : Hamed
شهر دورود يك شهر صدو هفتاد هزار نفری است اين شهر به دليل طبعيت زيبايش به عنوان پايتخت طبيعت ايران شناخته شده و نيز صنعتی ترين شهر لرستان است و در بحث ورزشی هم رتبه اول را در لرستان و شايد غرب كشوردارد بدليل داشتن تيم در ليگ برتر كشتی و فوتبال گهردورود دارد
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 131
بازدید کل : 8304
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

Alternative content